Over koetjes en kalfjes


8 reacties

Verrassing

groetjesVanmorgen zat deze kaart bij de post. ‘Wow‘, dacht ik, ‘wat aardig‘! Er stond een bedankberichtje op voor de foto’s die ik maakte tijdens de open dag op hun – supermooie – melkveebedrijf vorige maand. Zo’n modern melkveebedrijf wilde ik maar wat graag aan mijn lezers laten zien. Dat blog zorgde overigens voor een recordaantal bezichtigingen (2347 views op 1 dag) op mijn weblog, dankzij een link op de site van een vakblad. De kaart is met zorg uitgezocht, want er staan ROODbonte kalfjes op :-D. Afzenders: heel hartelijk bedankt!!


9 reacties

Boven is het stil

DSC05723Vanaf vandaag draait in de bioscopen Boven is het stil, de verfilming van het gelijknamige boek van schrijver Gerbrand Bakker. De film is geregisseerd door Nanouk Leopold, met in de hoofdrol Jeroen Willems (1962-2012). Aan het boek kon ik destijds geen begin krijgen – dat heb je soms en ik ben geen fictielezer meer – , ik ben wel erg benieuwd naar de film.