Over koetjes en kalfjes

Verrassing

8 reacties

groetjesVanmorgen zat deze kaart bij de post. ‘Wow‘, dacht ik, ‘wat aardig‘! Er stond een bedankberichtje op voor de foto’s die ik maakte tijdens de open dag op hun – supermooie – melkveebedrijf vorige maand. Zo’n modern melkveebedrijf wilde ik maar wat graag aan mijn lezers laten zien. Dat blog zorgde overigens voor een recordaantal bezichtigingen (2347 views op 1 dag) op mijn weblog, dankzij een link op de site van een vakblad. De kaart is met zorg uitgezocht, want er staan ROODbonte kalfjes op :-D. Afzenders: heel hartelijk bedankt!!

8 thoughts on “Verrassing

  1. Hartstikke leuk om te ontvangen. Een klein gebaar, maar grote impact.

    Like

  2. Hartverwarmend, zo kan het dus ook (met verwijzing naar het Delfs blauw blog ;-))

    Like

  3. Tof dat kleine bedankje is veel waard en zegt veel over dat bedrijf.

    Like

  4. Dat is een erg leuk en sympathiek gebaar.
    Moet wel goed volk zijn daar … 🙂

    Like

  5. Leuk om dit te ontvangen
    fijn weekend

    Like

  6. Wat attent! leuk hoor je hebt echt eer van je werk en dat mag ook wel eens gezegd worden

    Like

  7. Leuk als je zo’n mooie kaart krijgt met je favoriete roodbonte koeien/kalfjes.
    Soms moet ik wel eens aan je denken als ik koeien sta te fotograferen.
    Maar hier nog veel zwartbont. Roodbont is meer naar het oosten van Brabant.
    Groetjes

    Like

  8. leuke en attente verrassing! 🙂

    Like

Geef een reactie

