Over koetjes en kalfjes


14 reacties

Expositie: Over koetjes en kalfjes (3)

Vorig jaar, tijdens het passeren van de akte van onze nieuwe aankoop, zag ik dat in het notariskantoor een expositie met schilderijen was te bezichtigen. Ik vroeg na afloop aan de notaris wie in hun kantoor de exposities regelde – op dat moment hingen mijn foto’s in de dierenartsenpraktijk in Sleen. Ze was zelf de organisator van de exposities. Ze noteerde mijn gegevens en ik zou er wel van horen al kon het wel even duren. Eerlijk gezegd was ik het helemaal vergeten toen ze me een week of drie geleden belde. Een afspraak werd gemaakt en precies op de dag af een jaar later, hangen mijn foto’s in het notariskantoor in Oosterhesselen.fotoexpositie notariskantoor OosterhesselenHet notariskantoor is gevestigd een statige villa. Ik vind het een echte plattelandspraktijk – veel agrariërs laten hier aktes passeren – maar ze hebben een heel breed scala aan diensten. Samen met meneer de boer heb ik de foto’s opgehangen. Het is altijd weer een heel gepuzzel om uit te zoeken waar wat het beste hangt.fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (3)fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (4)fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (1)fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (2)fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (5)fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (6)Ik wilde dit blog pas publiceren als de expositie op de website staat, maar dat is op dit moment nog niet het geval en andere blogonderwerpen dienen zich aan. De expositie is te bekijken tijdens kantooruren, een einddatum is nog niet bekend.