Over koetjes en kalfjes

7 thoughts on “Big fun

  1. Je moet er maar lol in hebben om in die kou op de kermis rond te banjeren. Zelf vind ik de kermis eigenlijk alleen nog leuk in de avonduren, maar dan wel liefst bij aangename temperaturen. 🙂

    Like

  2. Genoeg kleuren daar op de kermis. Heel wat beter dan de mist om ons heen. Hoewel je met mist ook mooie plaatjes krijgt. Maar mij niet gezien in de kou op de kermis.

    Like

  3. Hallo
    Wai zal dat genieten zijn geweest.
    Top
    foto’s
    Gr,
    Fred

    Like

  4. Een hele en gezellige happening zo te zien.
    Je hebt lekker veel kleur kunnen vastleggen, maar op sommige foto’s is ook wel het grijze weer te zien.

    Like

  5. Hé, dat heb ik toevallig op jullie regionale zender gezien, die ik hier ook kan ontvangen.
    De winnares was blij verrast dat ze als dè Ganzenhoedster werd uitgekozen.

    Like

  6. Ik heb er al een heleboel over gehoord, gelezen..
    De jeugd die was weer goed aan het feesten begreep ik, hihi.

    Like

  7. Feest voor de jongeren in de stad. Mooi contrast inderdaad met het mistig grijs

    Like

Plaats een reactie