Over koetjes en kalfjes

9 thoughts on “Weerbeeld 14 november

  1. Hendrika wat prachtig. Ik ben in donkere mist naar kantoor gereden, zag later toen het licht werd wel lichte rijp. Maar bij jullie was het meer en je hebt het prachtig gevangen. Mooi!!!

    Like

  2. Prachtig! Ik zat de hele dag op kantoor en zag er niets van. Ja, vanochtend op de fiets maar toen was het voornamelijk errrrrg koud! 😉

    Like

  3. Ik ben helemaal stil. Wat is dit mooi! De eerste rijp van het nieuwe winterseizoen. Dat heb ik hier in de omgeving niet zo gezien. Wat zul je genoten hebben, ook al was het best koud.

    Like

  4. Mooi, die eerste rijp.
    Hier was en is het wel mistig en koud, maar rijp heb ik nog niet gezien.

    Like

  5. dat ziet er meteen heel winters uit! Hier wel grijs maar nog geen ijs.

    Like

  6. Mooie foto;s. Als je dit ziet komt de herinnering aan de ijzel van 2 maart 1987 weer boven. Was ook zo mooi, alleen lastig als je toen de deur uit moest. Familie uit het westen kwam toen op bezoek en ze keken hun ogen uit. Het was ook ongekend.

    Like

  7. Ik zag het op weg naar het werk. Jij hebt maar mooi de eerste rijp gevangen.

    Like

  8. Hier ook! ’s nachts al -6. En prachtig witte ochtenden.

    Like

  9. Ik ken dit landschap maar, zal dit nooit zo mooi weer kunnen weergeven…..

    Like

Plaats een reactie