Over koetjes en kalfjes

Reclamecampagne

15 reacties

De drieling staat deze week op de foto in een advertentie voor de InSire TalentScan van CRV in het vakblad Veeteelt .

Dezelfde foto stond laatst in het CRV-Magazine; nu is het hekwerk op de achtergrond netjes weggepoetst. Komende maand staan ze met z’n drieën in de stand van CRV op de HHH-Show in Zwolle.

Afgelopen week kreeg ik een exemplaar van de VPRO-Gids toegestuurd en daar stond ons coverkalf in een advertentie.

Zo kom je onze dieren nog eens tegen in de gedrukte media. De cover is gemaakt door beeldend kunstenaar Diana Scherer. Af en toe kom ik werk van haar tegen en op de een of andere manier herken ik direct haar werk. Vandaag stonden twee illustraties van haar in Volkskrant Magazine.

Iets heel anders. Afgelopen voorjaar las ik in de nieuwsbrief van Landschapsbeheer Drenthe over een fotowedstrijd met als thema ‘lente’. Op het laatse nippertje had ik twee foto’s ingezonden. Beide foto’s heb ik ooit op m’n oude weblog geplaatst: hier en hier (alle tekst is – voor zover ik het kan bekijken – op m’n oude weblog weer leesbaar, afbeeldingen ontbreken nog en ik kan nog steeds niet inloggen, dus ook geen nieuwe berichten plaatsen). Ik was de hele wedstrijd al lang vergeten. Gistermorgen kwam de volgende nieuwsbrief, niets vermoedend scande ik snel de tekst en….

“Ik win nooooit wat!!”, geldt niet meer. Ik was afgelopen voorjaar/zomer van plan om een keer te bloggen over weidevogelbeheer, dat moet ik binnenkort maar eens doen.

15 thoughts on “Reclamecampagne

  1. Wat ontzettend leuk voor je!

    Like

  2. Hoe mooi de foto’s van de drieling en het gouden kalf dan ook zijn, dat is natuurlijk allemaal liefdewerk, oud papier, neem ik aan … 😉
    Aan dit leuke wulpje houd je nog wat over voor jezelf.
    Hartstikke leuk, Hendrika, gefeliciteerd!

    Like

  3. Wat jullie doen met jullie bedrijf staat niet voor niets in de spotlights. En dan maak jij natuurlijk ook nog eens heel mooie foto’s en schrijf je leuke en leerzame blogs. Heel verdiend dus, al die aandacht. Als ik de rasbeschrijving lees, lijkt het rechter kalf lijkt wel een beetje “brandrood”…

    Like

    • @Tinka: inderdaad, je hebt gelijk! Olga 903 lijkt wel brandrood – de blauwzwarte neus was mij nog niet opgevallen… . Ze is desondanks toch een 100% roodbont holsteinkalf.

      Like

  4. Gefeliciteerd en terecht. Hartstikke terecht. Want jij maakt prachtige foto’s.

    Like

  5. Gefeliciteerd met je uitverkiezing! Dik verdiend, zoals jij jullie bedrijf en beroep promoot.

    Like

  6. Leuk, leuk en alleen maar Leuker!!!!

    Like

  7. Leuk die drieling.

    Gelukkig is die HHH show in het weekend……. ik heb motorlessen op de parkeerplaats door de weeks die al een keer voor Lego World moesten wijken….

    Like

  8. Het gaat goed met jullie dieren dus! Pas maar op, straks moet je dranghekken plaatsen om al dat bezoek tegen te houden.

    Like

  9. Ze staan er ook wel heel parmantig op!

    Like

  10. Vijftig euro is leuk maar het gaat natuurlijk met name om de eer. Van Harte Gefeliciteerd. Een terechte winnaar.

    Like

  11. Gefeliciteerd. Je verdient de eer. Je foto, s zijn altijd prachtig en ook deze is weer voortreffelijk.

    Like

  12. Gefeliciteerd 🙂 Wat leuk!!!

    Like

  13. Gefeliciteerd met het winnen van de fotowedstrijd !!
    Mooie foto !!

    Like

  14. Wat leuk allemaal! Drie prachtige drieling en dan ook nog een fotowedstrijd gewonnen!
    Allemaal winnaars.

    Like

Plaats een reactie