Over koetjes en kalfjes

5 thoughts on “Muskee

  1. Had het al in de krant gelezen. Ook muzikanten worden ouder. Wel bijzonder dat er bij leven al een museum is.

    Like

  2. Ehmm… 🙂
    Ik geloof dat ik uit de verkeerde generatie kom…

    Like

  3. Vorige week zag ik al het een en ander van het museum in een tv-programma. Als oudere jongere en C+B fan hoop ik het museum zeker nog een keer te bezoeken, want Harry Muskee blijft een fenomeen in de Nederlandse muziek.

    Like

  4. @Annemarie,
    Als in 1967, 1968 in Drenthe had rondgelopen, had je overal een met witkalk geschreven C+B op de muren zien staan. De man had van mij toen ook wel met muziek mogen stoppen, want sindsdien heb ik nooit meer iets bijzonders van hem gehoord.

    Like

  5. Vorige week stond er in Trouw ook al een speciale fietsroute. Ik heb maar eens even op internet wat muziek beluisterd. Ben er zelf net te jong voor om het meegemaakt te hebben.

    Like

Plaats een reactie