Over koetjes en kalfjes

Optrekkende mist

5 reacties

Gisteren had ik op internet een waarneming gezien van een mistboog. Zelf een mistboog zien staat op mijn verlanglijstje. En hoewel de condities voor een mistboog vanmorgen aanwezig waren – optrekkende mist en zonlicht – geen mistboog te zien – de mistboog had kunnen ontstaan in het midden van onderstaande foto.Een leeg landschap.Wat er wel te zien en te horen was: ganzen, heel veel ganzen – veel te veel.

Twentse pinken in een Drentse wei.Toen trok de mist langzaam op en weg was de zondagse sprookjeswereld.

5 thoughts on “Optrekkende mist

  1. Het heeft wel wat die mist. Een mistboog heb ik ook nog nooit gezien, even gegoogled en zag daar een heleboel foto’s, bijzonder. Misschien heb je de komende dagen nog geluk.

    Like

  2. Geen mistboog weliswaar, wél prachtige foto’s. Ik hoor de rust, de stilte. Of juist niet, als je begrijpt wat ik bedoel. Vast wel.
    Fijne zondag verder.
    Florina

    Like

  3. Jammer dat je wens niet vervuld werd. Ik had er nog nooit van gehoord. Je hebt wel prachtig zicht op een eventuele mistboog.

    Like

  4. Nooit van mistboog gehoord of gezien. Wel genoten van je prachtige serie foto’s ! 🍀

    Like

  5. Koeien in een mistige wei is toch het allermooiste wat je kunt bedenken qua landschapsfotografie 🙂 Een mens moet iets te wensen hebben nietwaar 😀

    Like

Geef een reactie

