Over koetjes en kalfjes

’n Wichie ♥

13 reacties

Pas geleden is er – sinds 23 1/2 jaar – een baby op de buurt geboren, een meisje. De baby van toen is al weer een aantal jaren melkveehouder.wichie-2017-4De geboorte van ons buurmeisje kon niet ongemerkt voorbijgaan. Er woont sinds half januari een nieuw gezin op de buurt: zij werden gelijk deelgenoot gemaakt van onze gebruiken 😀 wichie-2017-2wichie-2017-5Familie(?)/vrienden(?) hadden een mooie houten kinderwagen als welkom geregeld.wichie-2017-3wichie-2017-1We feliciteren de ouders met hun mooie gezonde dochter en wensen ons buurmeisje veel geluk in haar leven!

13 thoughts on “’n Wichie ♥

  1. Leuk! Prachtige kinderwagen!

    Like

  2. Wat zal dat wichie verwend worden…

    Kijk wel vreemd aan tegen dat “op de buurt”. Ligt het bij jullie wat hoger dan eromheen?

    Like

  3. leuk allemaal hoor ! Zo mooi dat kleine grut in je buurt

    Like

  4. Dat moet gevierd worden in stijl en dat deden jullie voortreffelijk.Welkom Nouk.

    Like

  5. Drieëntwintig en een half jaar … lekker rustig buurtje daar bij jullie.
    Ik kan me voorstellen dat de mannen daar wel even een feestje van willen maken met elkaar. 🙂

    Like

  6. Altijd fijn als er weer baby’s in buurtschappen op het platteland worden geboren. En dat de buurt er blij mee is dat is wel duidelijk 😀
    Fijn idee om je zo verwekomd te voelen. En dan nog een mooie kinderwagen met verlichting bovendien!

    Like

  7. Na zoveel jaren kan ik me voorstellen dat de mannen zich heerlijk hebben uitgeleefd. Het wordt vast anders als er iedere maand een baby wordt geboren. 😉
    Het is voor de kleine Nouk te hopen dat er spoedig nieuwe aanwas bij komt.
    Wat een prachtige kinderwagen.
    Veel geluk voor de kleine Nouk en haar ouders gewenst!

    Like

  8. Dat moet inderdaad gevierd worden.
    https://martenfotoblog.wordpress.com/

    Like

  9. En jij bent nu aan het babysitten Hendrika? 😉

    Like

    • Ha, daar lijkt het wel op. Nee, ik ben even niet zo actief. Niet veel inspiratie om te bloggen. Blogs lees ik via een feedreader op een tablet en sinds enige tijd is de opmaak in WordPress zo gewijzigd, dat het lastig is op mijn tablet op Worpressblogs te reageren, daarvoor moet ik de pc gebruiken. Ik ben momenteel iets actiever op Twitter – @boerinhendrika

      Like

Geef een reactie

