Over koetjes en kalfjes

Koken met Van Boven : yoghurt

4 reacties

kmvb-nov-2016Vanavond – i.v.m. de voorbeschouwingen van de Amerikaanse verkiezingen morgen – geen tv-uitzending Koken met Van Boven. De uitzending is al wel op internet beschikbaar, via de NPO-app of via deze link. Deze aflevering gaat over het zuivelproduct yoghurt. “Yvette laat zien hoe je van – rauwe – melk yoghurt kunt maken. Yoghurt is lang houdbaar en je kunt er van alles mee bereiden. En ze maakt er cheesecake van die niet kan mislukken.” Deze cheesecake met yoghurt ga ik zeker een keer proberen.

4 thoughts on “Koken met Van Boven : yoghurt

  1. Zal best interessant zijn.

    Like

  2. Dank voor de tip
    Ga ik ook keer proberen

    Like

  3. Dat klinkt best goed. Ik ben niet van het klaarmaken in het algemeen, maar ik wil best meehelpen om het op te eten. 😉
    Ik moest even goed kijken naar de foto, zie nu dat het een foto in drie delen is. Wel een grappig beeld.

    Like

  4. Mmmmm krijg opeens zo’n zin in cheesecake. Maar de duindoornsaus dat weet ik nog niet 🙂
    Met zo’n taartje kan je wel zo’n Trump-kater lekker wegwerken lijkt me

    Like

Geef een reactie

