Over koetjes en kalfjes

Buienluchten

7 reacties

Net als dinsdag en woensdag waren er gisteren ook de hele dag mooie buienluchten. Bij deze bui hield ik het niet droog. Ik had gelukkig de wind in de rug en ondervond geen hinder van de hagelstenen.25022016 (3)25022016 (6)25022016 (1)Naar deze buienlucht heb ik een tijd staan kijken, het was erg imposant:25022016 (4)25022016 (5)En een laatste bij laagstaande zon – ik kon de lange slagschaduw van mezelf niet buiten beeld krijgen.25022016 (2)Een camera laat niet zien wat je ogen zien. Je kunt met een camera in- een uitzoomen voor een beter/ander beeld, dat kunnen je ogen niet.

7 thoughts on “Buienluchten

  1. Opmerkelijke luchten zijn het zeker Hendrika.

    Like

  2. Dat mag je met recht weer erg imposante luchten noemen, vooral je derde en vierde foto vind ik weer geweldig!
    Maak er een mooi weekend van.

    Like

  3. Prachtige luchten mooi dat je er een nat pak voo over hebt

    Like

  4. Mooie serie hoor! Geweldig omdat je vrij uitzicht hebt en daardoor het imposante zo goed in beeld kunt brengen. Foto 4 vind ik het mooist.

    Like

  5. voordeel van het wonen op het platteland, vrij uitzicht, altijd mooie luchten, je ziet de buien al van ver komen, heb je geen weeralarm voor nodig

    Like

  6. Dit is een prachtige en imposante wolkenlucht. Fijn dat ik hier met je mee kon genieten.

    Like

  7. Dat zijn nog eens buitenlichten !!prachtig

    Like

Geef een reactie

