Over koetjes en kalfjes

Schemerdonker

9 reacties

Toevallig was ik deze week twee keer bij schemerdonker in de stad. Omdat ik meestal wel een compactcamera bij me heb, kon ik het niet laten om foto’s te maken. Gisteravond stond ik midden op de Markt en maakte ik een panoramaopname – foto is niet 100% scherp (klik op de afbeelding voor een groter formaat):Markt bij schemerdonkerWoensdag had ik een klusje als huisfotograaf. Even na 17 uur verliet ik het mooiste gebouw in de stad. Toen ik achterom keek, zag ik dit:Het Arsenaal nov 2015Ook in donker is het een sfeervol gebouw.

9 thoughts on “Schemerdonker

  1. Twee mooie foto’s!

    Herfstachtige groet,

    Like

  2. Heel mooie foto’s Hendrika

    Like

  3. Altijd mooi om daar eens wat mee te experimenteren. Vooral de foto van het Arsenaal vind ik erg mooi.
    Bij mij komt het er maar zelden van om nog eens ’s avonds op pad te gaan. Misschien toch maar eens een keer een mooie decembermiddag/-avond voor uitzoeken … 🙂

    Like

  4. Inderdaad sfeervol. Het is een prachtig gebouw.
    nu de sfeer maar binnenshuis opzoeken.

    Like

  5. Goed dat je er een Google Map link bij had staan. Was mijn vermoeden toch juist dat het Coevorden was.

    Like

  6. Wat romantisch! De feestverlichting maakt je panorama nog mooier

    Like

  7. Mooi! Het is leuk, in het donker vallen details als de luiken weg, maar de ramen krijgen alle aandacht, ineens zie je zo’n gebouw heel anders.

    Like

  8. Komt een liedje bij me boven: zie de maan schijnt. …..

    Like

  9. Omdat je hier ook avondfoto’s hebt gemaakt is hier het antwoord op je vraag: Alles uit de losse hand, ik gebruik zelden of nooit een statief.

    Like

Geef een reactie

