Over koetjes en kalfjes

Culturele Uitmarkt

8 reacties

Drentse Uitmaand: “In Drenthe vinden jaarlijks tal van culturele evenementen plaats. Groots, maar soms ook heel klein. De opening van het culturele seizoen is traditioneel in september. Inwoners kunnen op uiteenlopende manieren kennis maken met kunst en cultuur in hun eigen of buurgemeenten. Theaters, verenigingen, musea en kunstenaars presenteren zich in de actiemaand met muziek, dans, theater, workshops, demonstraties en de eerste voorstellingen.” Afgelopen zaterdag was de culturele uitmarkt in de onze gemeente. Een kleine 3d tekening – vind ik altijd leuk om naar te kijken:culturele uitmarkt 2014 (1)Kunstmarkt:culturele uitmarkt 2014Ik kijk altijd erg kritisch naar koeienschilderijen. De een kan het – in mijn ogen – beter :culturele uitmarkt 2014 (2)dan de ander:culturele uitmarkt 2014 (3)Maar goed, ik kan zelf nog geen potloodstreep op papier krijgen. En toen, toen was de accu van m’n camera leeg… . Jammer, want op zo’n uitmarkt kun je heerlijk fotograferen.

8 thoughts on “Culturele Uitmarkt

  1. Ziet er erg gezellig uit, en dat putdeksel zo gaaf

    Like

  2. De goede sfeer heb ik in ieder geval door jouw blog kunnen proeven.
    Vriendelijke groet,

    Like

  3. Ziet er heel gezellig uit!

    Like

  4. Jammer dat je niet meer foto’s hebt kunnen maken. Wat betreft die koeienschilderijen ben ik het met je eens, die meneer kan er wel wat van, ook zijn stillevens zijn prachtig! Die straattekening is ook super, leuk bedacht!

    Like

  5. Het ziet er gezellig uit. Ik kan me aansluiten bij je laatste zin, ik kan ook helemaal niet tekenen en vind dus al snel iets knap gemaakt. 😉
    Lege accu, ach het overkomt de besten en jou dus ook.

    Like

  6. Het ziet er best de moeite uit om het allemaal eens gaan te bekijken .

    Like

  7. Mooi, die 3d tekening op straat, verder ziet het er gezellig uit.
    Jammer van die accu. Misschien toch maar eens een tweede accu aanschaffen of op je verjaardag vragen …?

    Like

  8. Mooie foto’s, al zijn het er minder dan je wilde, van dit evenement. Altijd leuk die schilderijen van koeien. Ik verblijf geregeld in een Landal park en daar hangen ook nog al eens koeien als foto op canvas.
    Enne een 2e accu is geen overbodige luxe hoor. Je hoeft voor de reserve niet de dure van je merk camera te nemen maar Jupio is bijv. een aardig alternatief. Veel plezier van zelf, want je zult net de zon op zien komen en ….. vergeten je accu op te laden!
    Groetjes

    Like

Geef een reactie

