Over koetjes en kalfjes

Bijdehandje

14 reacties

boerderijkat (3)“Ik heb een melkdiploma. Jullie geloven me niet, hè?? Kijk maar even mee. De boerin hangt het melkapparaat onder de koe, want daar ben ik te klein voor. Dan kijk ik of het apparaat goed vierkant aan de spenen hangt.”boerderijkat (1)“Vervolgens moet ik even wachten tot de uier leeg is.”boerderijkat (2)“Dan moet ik het zwarte knopje naar beneden trekken, oeps, ik kan er bijna niet bij.”boerderijkat (4)“En dan is het melken klaar.”boerderijkat“De boerin zegt dat ik met vlag en wimpel het melkdiploma hebt gehaald, goed hè?!! Je bent boerderijkat of je bent het niet, toch? Heb je ook zo’n handig hulpje nodig, dan mag je me gratis ophalen.”

14 thoughts on “Bijdehandje

  1. o, wat leuk……

    Like

  2. Ik zit hier stilletjes weg te smelten ….

    Like

  3. Wat een dotje maar ik zit met een papegaai en dat zou problemen zoeken zijn.

    Like

  4. Gratis? Laat dat deze getalenteerde gediplomeerde melkkat niet horen. Daar doe je dan je best voor! :-S
    Ik smelt ook, maar ik begin nog even niet aan een nieuw poezenavontuur.

    Like

  5. Wat een schitterende serie.

    Like

  6. Een filmwaardig.
    Bewonderende groet,

    Like

  7. Wat een schatje! Ik smelt. Maar halen zal ik het niet. Er heeft hier iemand bezwaar tegen weer een kat in huis, omdat we te vaak afwezig zijn. Maar oh, wat hoop ik dat het een goed tehuis zal krijgen.

    Like

  8. Melkstalassistente (gediplomeerd) , fotomodel , muizenvangster ,ze is multifunctioneel !! En dan gratis afhalen?? verdient minstens een topsalaris ! Helaas houdt onze herdershond niet van poesjes , en ook al niet van kalfjes bij ons in de wei ,want nu moet ze aandacht van mij delen

    Like

  9. Haha, wat een mooi verhaal. En heb jij zelf al een melkdiploma of melkersdiploma? 😉
    Wat een scheetje.

    Like

  10. Wow prachtige beelden, de begeerte is groter als de angst

    Like

  11. O, wat een schatje! En een echt bijdehandje, zoals het een katje betaamt. 😉

    Like

  12. Och wat een lieverd, hoewel ik helemaal geen kattenmens ben. Ik ben meer van de honden, maar die heb ik ook niet hoor.
    Te vaak van huis en dat kun je dieren niet aandoen.
    Maar het is een beauty en nog wel met een melkdiploma!! En aan de kleur van de vacht te zien houdt die ook wel van melk.
    Groetjes

    Like

Geef een reactie

