Over koetjes en kalfjes

Expositie: Over koetjes en kalfjes (4)

11 reacties

Veel eerder dan ik had gedacht, heb ik weer een expositie geregeld. Voor de vierde keer zijn mijn fotografische koeienportretten te bekijken, deze keer in het gezondheidscentrum in het dorp.Over koetjes en kalfjes - expositie 4 - 2014Een paar weken geleden was ik na afloop van een bezoek aan de tandarts doorgelopen naar de huisartsenpraktijk in hetzelfde gebouw, want ik zag dat er een expositie was van een schilderclub. Ik liep even rond en zag dat de muren ook geschikt zijn voor mijn – op canvas afgedrukte – foto’s. Ik liet mijn gegevens achter, werd een paar dagen later gebeld door een meneer die de exposities regelt. Deze week maakten we een afspraak, en vanmiddag na het spreekuur heb ik de foto’s – met hulp van meneer de boer – opgehangen in de gang naar de spreek- en behandelkamers.Over koetjes en kalfjes - expositie 4 - 2014 (1)Over koetjes en kalfjes - expositie 4 - 2014 (3) Over koetjes en kalfjes - expositie 4 - 2014 (2)Ze kunnen er prima hangen. De expositie duurt in eerste instantie tot 1 september, want dan wordt de huisartsenpraktijk overgedragen aan een nieuwe huisarts. Een laatste blik in de gang, nu gaat het me om de kleurige Kewloxkasten. Van oorsprong zijn het boekenkasten, inmiddels is er een heel assortiment aan (zelfbouw)kasten. Ze zijn in elkaar te zetten zonder schroeven of lijm. Deze kleurige variant draagt de naam Frost.Over koetjes en kalfjes - expositie 4 - 2014 (4)

11 thoughts on “Expositie: Over koetjes en kalfjes (4)

  1. Leuk dat je al zo snel mag ‘hangen’! Ziet er goed uit!

    Like

  2. Als wij voor 1 september een keer in de buurt zijn, zullen wij zeker een kijkje gaan nemen!

    Like

  3. Ze hangen daar mooi!
    Je gaat Tinka aardig achterna op deze manier … 🙂

    Like

  4. Je zou haast voor de lol een keer naar de tandarts gaan
    (voor mij ondenkbaar hoor ) wat een prachtige foto’s !!
    Hebben bezoekers de gelegenheid om te reageren op
    jouw foto’s ?
    Meestal leggen ze er wel een boek bij waar je een reactie in achter kunt laten .
    Lijkt me erg leuk om na te lezen !!

    Like

  5. Ziet er mooi uit hoor. Misschien moet ik mij ook eens melden bij de huisartsenpraktijk hier. Ik zat daar laatst in de wachtkamer met uitkijk op een canvas foto van de polder met een scheve horizon….. 😦

    Like

  6. Jouw mooie foto’s zijn telkens weer een inspiratiebron voor mij. Zeker het vierluik is voor mij heel herkenbaar. Het vierluik dat ik naar aanleiding hiervan schilderde heb ik dit keer in mijn expositie ook weer op kunnen hangen en daar wordt leuk op gereageerd. Mede dankzij jouw fantastische fotoserie van destijds natuurlijk.

    Like

  7. Erg mooie locatie ze komen er erg goed tot hun recht.

    Like

  8. Fijn dat je zo snel weer een goede plek gevonden hebt voor je prachtige foto’s. Die zijn het tentoonstellen meer dan waard!

    Like

  9. leuk gedaan zeg. Een prima plek lijkt mij om wat van je werk te laten zien. Als ik er langs kom ga ik zeker even kijken.
    Groet, uit het altijd zonnige Stieltjeskanaal,
    Geert.

    Like

  10. Daar heb je heel veel patiënten een plezier mee gedaan denk ik zo 🙂

    Like

Geef een reactie

