Over koetjes en kalfjes

Een kunstwerk op het platteland (4)

5 reacties

Een vervolg op: Een kunstwerk op het platteland deel 1, deel 2 en deel 3
kunstwerk op 10042014 (1)Langzaam maar zeker komt het kunstwerk op het platteland tevoorschijn. Vanmiddag zag het er zo uit:kunstwerk op 10042014 (2)kunstwerk op 10042014 (3)Dit houten raamwerk stel een boerderij voor:kunstwerk op 10042014 (4)kunstwerk op 10042014 (5)kunstwerk op 10042014 (6)Mijn eerste indruk: ik geloof dat ik het kunstwerk mooier zou vinden als het helemaal van eikenhout zou zijn gemaakt – past beter bij de omgeving. (Wordt vervolgd).

5 thoughts on “Een kunstwerk op het platteland (4)

  1. Ook nu wacht ik nog maar even met het geven van een oordeel. Eerst moet al dat steunhout maar eens weg …

    Like

  2. Het is jammer dat ze niet het gehele kunstwerk van hout maken. De witte stenen passen totaal niet bij de omgeving.

    Like

  3. Gelukkig ziet jullie boerderij er anders uit ….
    Ik ben benieuwd hoe het geheel gaat worden.

    Like

  4. Dag Hendrika,

    Wat ontzettend leuk dat je het van zo nabij en volgens mij zeer betrokken volgt! Op dit moment komt het kunstwerk – de eerste GreenArtSpot in Drenthe – in de laatste fase. De witte gemetselde stenen worden omgetoverd in beton … refererend aan de strakke bungalows van de Huttenheugte.
    Als organisator en voorzitter van Natuurkunst Drenthe hoop ik dat we met dit kunstproject een mooie reflectie geven op dit stuk platteland en daarmee een welkome toevoeging. We zullen er mensen mee verrassen en sommige zullen hun hoofd schudden.
    Ik nodig je alvast uit voor de officiële opening/onthulling op donderdag 5 juni – eind van de middag! Lijkt me leuk om kennis te maken. Ook ik schrijf regelmatig over het project op http://helderrood.blogspot.nl/.

    Groet Dick

    Like

Geef een reactie

