Over koetjes en kalfjes

Expositie: Over koetjes en kalfjes (3) – update

13 reacties

fotoexpositie notariskantoor Oosterhesselen (6)Het was de bedoeling dat mijn koeienportretten een half jaar in het notariskantoor in Oosterhesselen zouden hangen. Niet eerder hadden ze zo veel enthousiaste reacties gehad op een expositie, daarom is de periode steeds stilzwijgend verlengd. Regelmatig hadden de beide notarissen een onderwerp voor een begingesprek – ‘social talk’: waarom roodbonte koeien (in Drenthe zijn hoofdzakelijk zwartbonte koeien, daarin onderscheiden wij ons nu juist), of van een akkerbouwer: waarom allemaal koeien en niet een mooie akker etc. etc.? Vandaag – precies een jaar en een dag later – heb ik de foto’s weer opgehaald. Nu moet ik er over nadenken of ik ze ergens anders kan exposeren. Iemand ideeën?

13 thoughts on “Expositie: Over koetjes en kalfjes (3) – update

  1. Misschien in het dorpshuis of gemeentehuis ?

    Like

  2. Misschien in een dokters of ziekenhuiswachtzaal.

    Like

  3. Ik heb geen idee, maar erg leuk dat de portretten daar zo lang hebben gehangen, dat zegt wel wat over de kwaliteit van je expositie.

    Like

  4. Hier kan het in het ziekenhuis, bieb, gemeentehuis of bejaarden-verzorgingstehuis hangen.
    De foto’s zijn ook erg mooi !

    Like

  5. is op school een idee?

    Like

  6. Ach, als je er mee verlegen bent, dan kunnen hier best één of twee aan de wand hangen … 😉

    Like

  7. Overal waar een mooie legen effen wand is en waar ze veilig kunnen hangen is geschikt. En anders moet je misschien uitgaan van de doelgroep die je wilt bereiken. Succes, ze verdienen het om op een mooie plek tentoongesteld te worden.

    Like

  8. ziekenhuizen en gemeentehuizen hebben vaak tijdelijke exposities. ik zou in jou geval geloof ik een soort flyertje maken en terloops af en toe ergens neerleggen in openbare gebouwen, komen ze vanzelf wel naar je toe met de vraag of je je werk daar wilt hangen.

    Like

  9. Iedereen bedankt voor het meedenken!

    Like

  10. Inderdaad, zonde om ze in een hoekje in een kast te zetten.
    Wachtkamer bij een dierenarts, mag ook in Overijssel hoor. 😉

    Like

  11. Oh wat leuk zeg, en wat een prachtige foto, ik ben nu heel benieuwd naar je andere koeienfoto’s. Ik heb zelf ooit eens schilderijen geexposeerd in een verzorgingstehuis in Oegstgeest. Maar dat was ook maar tijdelijk. Een natuureducatie centrum ofzo is misschien wel wat, heb je al met IVN contact gehad?

    groetjes ghita

    Like

Geef een reactie

