Over koetjes en kalfjes

Uitmarkt 2013

9 reacties

Gisteren was het Uitmarkt in de stad, een mix van culturele markt, kunst- en proefmarkt. Er was van alles te doen. Ik maakte een kort rondje over de markt.Uitmarkt 2013Uitmarkt 2013 (1)Stoepkrijten:Uitmarkt 2013 (4)Uitmarkt 2013 (5)Uitmarkt 2013 (6)Een – 3D – gans in de maak:Uitmarkt 2013 (2)Graffiti:Uitmarkt 2013 (3)In een van de kramen zag ik striptekenaar Herman Roozen aan het werk.Herman Roozen op de Uitmarkt 2013Hij woont sinds kort in de stad. Vanaf 2004 is hij de maker van de strip Opa in het vakblad Boerderij, maar hij werkt ook mee aan Jan, Jans en de kinderen, Donald Duck en schrijft scènes voor Tommie en Pino uit Sesamstraat. Ik wilde heel graag een gesigneerd stripboek voor mijn verzameling, en tadaa:Herman Roozen op de Uitmarkt 2013 (1)Opa uit de Boerderij

9 thoughts on “Uitmarkt 2013

  1. Haaa dat is een mooie oogst! En leuk dat Opa jou ook volgt 🙂

    Like

  2. Leuke vondst dat boekje van Opa met handtekening.
    Heb je die 3D gans ook nog bekeken terwijl hij klaar was? Ik zie op Twitter nog wel eens wat van dergelijke 3D straatkunstwerken voorbij komen, sommige zijn akelig levensecht.

    Like

  3. Nee, dat duurde me te lang, het werk thuis wachtte weer. Onder de link 3D in dit blog vind je voorbeelden van deze straatkunst. En heb je de stempeltkest gelezen: Strip, het meest veelzijdige stukje lees. Strip! 😀

    Like

  4. hahahahahahahahahaha wat een leuke tekst !!!! Leuk om Herman Rooze te ontmoeten zeg, ik lees zijn strip dinsdags al op facebook hoef ik niet tewachten tot de post er is !

    Like

  5. Leuk! Als kind las ik in de Boerderij altijd eerst en dan op zoek naar de dierenplaat

    Like

  6. Wat is daar veel te beleven Hendrika.

    Like

  7. Goed idee, ze mogen de straat wel zo laten.
    Bofferd alweer een gesigneerd boek erbij.

    Like

  8. Leuk je gesigneerde stripboek!
    En Opa is nu ook fan van jouw weblog.
    Groetjes

    Like

Geef een reactie

