Over koetjes en kalfjes

Wie van de drie

10 reacties

wie van de drieLinkse koe: “Ik ben de moeder van dit vaarskalfje.”
Middelste koe: “Ik ben de moeder van dit vaarskalfje.”
Rechtse koe: “Ik ben de moeder van dit vaarskalfje.” Tadadatadatadadatada: wie is de echte moeder van het kalfje? De middelste: Kompas Olga 915! De donkerrode vaars is het laatste kalf van onze koe Kompas Olga 590, een koe waar ik nog een afsluitende blog over moet maken. De linkse vaars heeft gisteren aan het eind van de morgen gekalfd, en de zwartbonte koe moet nog kalven – waarschijnlijk vandaag.

10 thoughts on “Wie van de drie

  1. Wat een warm welkom voor dit vaarskalfje 🙂
    Gefeliciteerd allemaal.

    Like

  2. Wat een leuk gezicht! Wij hadden dat ook eens met twee koeien die tegelijkertijd afkalfden waar we niet hij waren. Wie was nou van wie wisten we echt niet…..

    Like

  3. Prachtige kraamvisite!
    Als ik het goed begrijp, heeft de donkerrode vaars een zwartbont kalf gekregen.
    Gefeliciteerd met dit nieuwe vaarskalf!

    Like

  4. gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, ja en natuurlijk moeten alle koeien even de nieugeborene bekijken he buurvisite , zo gaat dat in het dierenrijk

    Like

  5. Wat weer een superfoto (ik zeg dit vaak, ik weet het, maar ik kan echt niet anders). 🙂

    Like

  6. Pracht foto van moeder dochter en de “tantes” ( nou ja, bij wijze van spreken dan)”

    Like

  7. Leuke foto van de (pleeg-)moeders

    Like

  8. Ik hoor zo het muziekje van “Wie van de drie”.
    De situatie van het kalfje lijkt op die van mijn jongste zusje, zij had vroeger ook drie moeders. 😉
    Prachtgezicht.

    Like

Geef een reactie

