Over koetjes en kalfjes

Joepie

10 reacties

bananahugeJoepie, ik heb mijn fotobestanden terug! Deze week kreeg ik van voormalig Weblogbloggers Ria wandelt en Cellarhouse bericht dat het hen was gelukt om de fotobestanden terug te krijgen in hun huidige WordPressweblog. Een paar maand geleden had ik de moed opgegeven en ik heb een begin gemaakt om de foto’s handmatig toe te voegen, maar dat is een heel karwei. 1 mailtje naar de supportafdeling van WordPress was nu voldoende om mijn foto’s terug te zetten. Met dank aan Karim van WordPress!

10 thoughts on “Joepie

  1. Dat scheelt een heleboel werk!
    Ik mis ook her en der wat foto’s kom ik af en toe tot de ontdekking, kun je selectief foto’s terugplaatsen?

    Like

  2. Gefeliciteerd! Scheelt een hoop ergernis en tijd!

    Like

  3. gelukkig voor jou en voor ons want jouw foto’s zijn temooi om zomaar te laten verdwijnen

    Like

  4. Mooi dat het uiteindelijk toch goed is gekomen.

    Like

  5. Fijn dat je je bestanden weer terug hebt
    Een fijn weekend gewenst

    Like

  6. Bij Weblog moesten we altijd al geduld hebben, maar ben blij voor jou dat het gelukt is.

    Like

  7. Gelukkig dat het bij jou wel gelukt is! Bij mij is zelfs de handmatige overzetting van mijn weblog door Weblog naar WordPress niet gelukt. Ja wel de tekst, maar op het moment dat de stekker er uit ging geen foto’s en alleen tekst. Ook geen reacties meer dus dan heeft de weblog geen zin meer, dus de wordpress-weblog maar gewist.
    Groetjes

    Like

  8. Dan is die Joepie inderdd op zijn plaats! Fijn om alles weer compleet te hebben!

    Like

  9. Ik las het al bij Cellarhouse. Geweldig dat je de foto’s weer terug hebt!

    Like

  10. Ik heb ze ook gemaild maar nog geen reactie. Afwachten maar 🙂

    Like

Geef een reactie

