Over koetjes en kalfjes

De trektocht 2011

6 reacties

De trektocht 2011 
De trektocht is een populair zomerprogramma van RTV Drenthe. Een – van samenstelling wisselend – team van twee presentatoren en twee technici wandelen vier weken lang van A naar B door Drenthe. De tocht is te volgen op radio, tv en internet. Onderweg zamelen ze geld in voor een goed doel, dit jaar gaat de opbrengst naar Stichting Mont Ventoux. Afgelopen vrijdag en maandag waren ze in onze omgeving. Vrijdagmiddag kwam ik ze tegen op de markt.

De trektocht 2011 (1) 
De trektocht 2011 (2) 
De trektocht 2011 (3) 
Bromfiets Oldtimer Club "de Reutel" was ook aanwezig.

De trektocht 2011 (4) 
Jeugdsentiment: zulke schipperstassen had ik vroeger in gebruik als schooltas.

De trektocht 2011 (5) 
Ronnie Ruysdael – je moet voor de aardigheid eens rondneuzen op zijn mooi vormgegeven website – gaf een kort optreden.

De trektocht 2011 (6) 
De trektocht 2011 (7) 
Deze artiest is van alle markten thuis, is zelfs te boeken als trouwambtenaar. Speciaal voor de truckchauffeur(s) onder mijn lezers zijn laatste hit: Al jaren truckchauffeur ;~).

6 thoughts on “De trektocht 2011

  1. De trektocht… Zo leuk !! “Loat mij mar loop’n….”
    Als Overijsselnaren keken we altijd ! Helaas kunnen we tv. Drenthe niet meer ontvangen…

    groet vanaf Overijssel dus !

    Like

  2. Loat mij mor loop’n, loat mij mor goan… (ik kreeg het liedje gisteren niet uit mijn kop en heb het de hele dag geneuried)
    Leuk is het, leuk blijft het. Wat ik vooral geweldig vind is dat ik, iedere keer als ik een aflevering zie, denk ‘wat wonen we toch in een prachtige provincie!’

    Like

  3. Goed initiatief en een goed doel en ook nog gezellig.
    Jaaaa, die tas ken ik ook nog, mijn vader haalde met zo’n tas vroeger de scharreleieren bij de boer vandaan. Nostalgie.

    Like

  4. Goed doel en mooie blauwe lucht ook 😉

    Like

  5. Ja ja … En ik die TomTom stem van Ronnie laden en dan straks verdwalen, omdat die Drentse hapsnurker niet te verstaan is … Mooi niet, ik houd het fijn bij Romke. :-!

    Like

  6. Dankjewel voor de naam van het vlindertje!

    Like

Geef een reactie

