Over koetjes en kalfjes

Ogen op steeltjes

6 reacties

Ze speelt verstoppertje.

Olga 658 
Olga 658 (1) 
Ze wil blijkbaar niet dat ik haar ogen fotografeer. Ze heeft opvallend uitpuilende ogen, al is dat op de foto's niet goed te zien.

Olga 658 (2) 
Ze is geboren op 5 april 2002 (vader: Ferdi). Ze is – wat productie betreft – geen uitblinker in onze koppel koeien, ze zit ruim onder het gemiddelde. Ze heeft – gemiddeld – wel hoge gehaltes vet (5.14%) en eiwit (3.76%) in de melk. Totaal heeft ze 52.518 kg melk gegeven. Vandaag verlaat ze ons bedrijf.

Olga 658 (3) 
Olga 658 (4) 

6 thoughts on “Ogen op steeltjes

  1. Wat een mooi beestje is dit.
    Die ogen, wow!
    Tsja als ze eronde rzit, dan kan ik me wel voorstellen dat ze het bedrijf moet verlaten ja…

    Like

  2. Als ik me als koe zou realiseren dat ik jullie prachtige en veilige bedrijf zou moeten verlaten, dan zou ik ook proberen om me te verstoppen …

    Like

  3. Toch een dubbel gevoel voor je waarschijnlijk dat weer een koe jullie moet verlaten.

    Like

  4. hier toch nog een klein eerbetoontje dus.

    Like

  5. Een schildklierafwijking?

    Like

  6. ik durf niet te vragen waarheen ze gaat…
    echt niet!

    Like

Geef een reactie

