Over koetjes en kalfjes

Succesvolle expositie

9 reacties

De expositie afgelopen zaterdagmiddag bij Tinka aan huis, is succesvol verlopen. Al haar schilderijen had ze tentoongesteld. Ze ontving veel bezoekers en ze kreeg veel positieve reacties op haar werk. Ze verkocht dit schilderij. Voor het vierluik heeft ze een stoer ophangsysteem gemaakt met een boerderijachtige uitstraling.

Vierluik tinka 
Een paar dagen geleden kreeg ik een enthousiaste mail: ook dit vierluik is inmiddels verkocht. Gelukkig blijft dit mooie schilderwerk in haar buurt, zodat ze het af en toe kan bekijken. Want aan de ene kant is het natuurlijk mooi dat je je werk verkoopt, maar aan de andere kant: er zitten ook heel veel uren werk in en dan is het ook een kaal gevoel als het niet meer in je bezit is. En nu mag Tinka voor haar volgende expositie weer flink aan het werk. We horen ongetwijfeld meer van haar.

9 thoughts on “Succesvolle expositie

  1. Wat heeft ze er een fantastisch bijpassend ophangsysteem gemaakt.
    Lijkt me best moeilijk om iets, waar je zoveel tijd ingestoken hebt, te verkopen. Maar toch ook een heel fijn gevoel dat anderen waarderen wat je maakt.

    Like

  2. Erg goed gevonden om het vierluik op deze manier op te hangen.
    Het vierluik is niet aan jullie verkocht? 😉
    Ach jullie hebben natuurlijk een heleboel vierluiken die je dagelijks live kunt bewonderen.

    Like

  3. het verbaast me helemaal niks dat het snel verkocht is! Ik zou er eerst zelf een hele tijd van willen genieten, pas als er weer iets nieuws aan de wand zou kunnen zou ik het verkopen, maar Tinka is aardig productief volgens mij en het is ook zonde als als opgestapeld in een hoekje staat. Had je het zelf net willen hebben Hendrika? Een echt stoer stuk!

    Like

  4. Wat leuk dat ze een aantal dingen verkocht heeft!
    Dat vierluik is ook gewoon geweldig, maarja.. 🙂 Je moet wel wat om zelf je hoofd boven de staldeur te houden.

    Like

  5. Als jij nou een modellenbureau begint, dan kun je zelf misschien ook nog een paar centen verdienen aan dergelijke mooie schilderijen … 🙂

    Like

  6. Het ophangsysteem is erg leuk bedacht.
    En het geheel is heel mooi geworden,de nieuwe eigenaar zal er zeker vaak naar kijken.

    Like

  7. Geweldig ophangsysteem om een nxc3xb3g geweldiger vierluik. Ik verheug me op ‘meer van Tinka’. Veel meer!

    Like

  8. Ik had er best wat langer van willen genieten, maar mijn overburen wilden het erg graag hebben. Dus ga ik gewoon wat vaker een kopje suiker lenen …
    Het lijkt me trouwens niks vergeleken bij Hendrika, die op een gegeven moment echt afscheid moet nemen van haar dieren, waar je zoveel jaren mee bezig bent geweest. Dxc3¡t zou ik niet kunnen, maar ik ben dan ook geen boerin.

    Like

  9. Ook wat ik dacht is eigenlijk wel geschreven. De combinatie vierluik met ophangssyteem is een bijzondere vondst, gewoon mooi !!

    Like

Geef een reactie

