Over koetjes en kalfjes

Ga koeien kijken

6 reacties

Naar buiten 
De komende weken gaan bij boeren, die koeien weiden, de koeien weer naar buiten. Dat is altijd een mooi gezicht. Sinds we een melkrobot hebben, weiden we onze melkkoeien niet meer. Een melkrobot sluit weiden overigens niet uit. In ons geval is het logistiek niet praktisch en wij willen de melkrobot optimaal benutten. Wil je de koeiendans in het echt bekijken, kijk dan voor adressen onder deze link (Drenthe ontbreekt in de lijst…).

6 thoughts on “Ga koeien kijken

  1. ik heb even de link bekeken en tot mijn grote verbazing staat er een foto van mij tussen de wedstrijdfoto’s met als titel Koeien Zeeland….Het is maar goed dat ik geen klompen draag, ze waren spontaan alle twee gebroken!

    Like

  2. Hier en daar lopen ze wel weer buiten, maar een koeiendans heb ik tot nu toe dit jaar in het echt nog niet gezien. Het filmpje is wel leuk maar heeft wat last van halve frames.

    Like

  3. @Sandra: nou ja zeg, ongevraagd jouw foto gebruiken… .

    Like

  4. @Geert: de film stamt nog uit de tijd dat je op YouTube nog niet zulke grote filmbestanden kon uploaden, het ging in dit geval ten koste van de kwaliteit.

    Like

  5. Dit weekend lukt het me niet om te gaan kijken. Maar het is iedere keer weer prachtig om al die springende koeien te zien.

    Like

  6. Wel heel erg jammer dat Drenthe niet meedoet 😦

    Like

Geef een reactie

