Over koetjes en kalfjes

Spring-in-'t-velds

11 reacties

Ik was van plan om de drieling voorlopig met rust te laten. Binnenkort komen ze echter met een foto in een vakblad. Mijn weblogverhaal met de drieling stond een paar dagen gelinkt op de site van CRV, zonder dat ik het in eerste instantie wist overigens. (Mijn weblog staat momenteel ook gelinkt op Twitter, Facebook en de site van Melkkleuren, ontdekte ik). Meer journalisten hadden dat bericht gelezen, en zo kwamen ze na enig zoekwerk bij mij terecht. Of een foto van de drieling in hun blad mag. Dat mag, daarom kwam vanmogen een fotografe. En nu de koe met de kalveren toch op de foto kwamen, kon ik er net zo goed een paar foto's van maken voor mijn weblog. Zoals verwacht, dat viel nog niet mee.

Een.

Drieling 
Twee.

Drieling (1) 
En jawel, eindelijk gelukt! Drie.

Drieling (2) 
Drieling (3) 
Ze groeien goed en het zijn heel bijdehante kalfjes: rennen en springen kunnen ze als de beste.

11 thoughts on “Spring-in-'t-velds

  1. die nieuwsgierige vierde op de achtergrond, hihi.

    Like

  2. Op de voorlaatste foto staan de spring-in-‘t-velds het mooist op. Wat leuk dat je drieling al bekend is geworden en zelfs in een blad komt te staan. De moederkoe heeft trouwens een prachtige tekening op de huid. Bij de kop donker, dan in het midden een soort landkaart en van achter wit: mooi om te zien.
    Idd grappig die nieuwsgierige op de achtergrond!
    Groetjes

    Like

  3. Het is jou gelukt.
    Nu ben ik benieuwd wat de professionele fotografe ervan heeft gebakken.

    Like

  4. Een prachtig trio! Wat heeft met name de linkse een mooi hart op de kop!
    Wat grappig hoe het kalf op de achtergrond duidelijk laat zien dat koeien nieuwsgierige wezens zijn.

    Like

  5. Wat een mooi stel zo bij elkaar! Exc3xa9n kalf fotograferen is al moeilijk, laat staan er drie tegelijk een beetje knap op te krijgen.
    Goed gelukt hoor. Fijn dat het goed gaat met ze.

    Like

  6. Wat een mooie foto’s. De middelste vind ik de mooiste. De kalfjes staan er net op of ze willen laten zien ” kijk eens hoe mooi wij zijn”

    Like

  7. Mooi stel staan puik op de foto

    alleen die gele flappen……..

    Like

  8. Geweldig, 3 van die gezonde kalfjes

    Like

  9. Leuk!
    Toch wel bijzonder die dartele drieling dus. 🙂

    Like

  10. Ohhh wat is dit mooi. Nog nooit eerder gezien!

    Like

Geef een reactie

