Over koetjes en kalfjes

Puntdroad

5 reacties

PuntdroadRuim twee jaar houd ik dit weblog bij. Afgelopen voorjaar heb ik een cursus gevolgd over diverse web 2.0-toepassingen en daarvoor moest ik ook een weblog bijhouden. Op dat weblog plaatste ik ook zaken die buiten de plattelandscultuur vallen en dat beviel me, vandaar dat ik een nieuw weblog ben gestart. De rode draad op dit weblog blijft het plattelandsleven en alles wat zich daar rondom afspeelt, mijn nieuwe weblog gaat overal en nergens over: over wat me opvalt, waar ik me over verbaas, wat ik mooi vind. Ook op dit nieuwe weblog blijf ik onder de naam Hendrika werken, Puntdroad (prikkeldraad) is de websteknaam. Puntdroad is overigens geen Drents woord: in het Drents komt de a voor de o – draod i.p.v. droad. Het is in ieder geval een Twents woord. Als je mijn nieuwe weblog wilt volgen, zet het dan bij voorkeur in een reader, want ik zal er onregelmatig iets op plaatsen. Welkom op mijn nieuwe weblog www.puntdroad.web-log.nl. (Update: dit puntdroadweblog is vervallen).

5 thoughts on “Puntdroad

  1. Ik ga er meteen kijken en zet ‘m in mijn reader!

    Like

  2. Ik heb even gekeken en hem in mijn blogroll gezet

    Like

  3. Omdat zowel de eerste aanblik van ‘Puntdroad’ als je eerste logjes me wel aanspraken, staat ‘ie al in mijn reader. 🙂

    Like

  4. Leuk deze nieuwe website. Ik had er al een blik in mogen werpen. Nu heb ik deze toegevoegd aan mijn reader of is het raeder… 😉
    Ik zit namelijk nog even na te denken over je droad en draod. Ik spreek het bij beide op dezelfde manier uit, maar weet niet of dat juist is. Ik ben wel benieuwd wat de goede spelling in het Overijssels is.
    We noemen het in ieder geval prikkeldroad of prikkeldraod.
    Veel plezier met je nieuwe weblog. 🙂

    Like

Geef een reactie

