Over koetjes en kalfjes

Luxepaard

8 reacties

Het weerbeeld liet gisteren en vandaag mooie wolkenpartijen – met een klein stukje regenboog – zien.

Buienlucht in de stad 
Ik was in de stad en daar heb je niet zo’n vrij uitzicht als ik gewend ben: er zitten allemaal obstakels in de weg en het was in de avondspits een heel gekrioel van mensen om me heen.

Buienlucht in de stad (1) 
Buienlucht in de stad (2) 
Als ik dan weer thuis ben, ervaar ik extra de rust en de ruimte van het platteland, dan voel ik me een luxepaard.

Hierna volgt nog 1 blog – heb ik klaarstaan – , daarna doe ik het wat rustiger aan. Als ik tijd heb, publiceer ik, zet daarom m’n weblog in je reader – als je dat al niet hebt gedaan. Alle blogs die ik volg, laat ik even ongelezen.

8 thoughts on “Luxepaard

  1. Je staat al in m’n reader.Dat je een poosje niet langs komt, dat is dan maar zo. Wat ik wel hoop is dat we je verhalen gauw weer terug mogen zien. Ik lees die bijdragen altijd met plezier.

    Like

  2. daar zal een reden voor zijn, neem dus je tijd, ik zie je logjes vanzelf weer verschijnen.

    Like

  3. Het kan helemaal geen kwaad om eens aan den lijve te ondervinden hoe de stadse lucht er uitziet. Dan weet je ook eens wat ik en al die andere stedelingen hebben …

    Neem je tijd, Hendrika, we zien je wel weer verschijnen!

    Like

  4. Je bent inderdaad bevoorrecht als je rondom je huis kunt genieten van obstakelloze vergezichten met schitterende luchten. Gelukkig dat niet iedereen dat heeft, anders zou het uitzicht niet meer vrij zijn in het drukbevolkte Nederland.
    Ik hoop dat je het met leuke dingen druk hebt. Veel plezier daarmee. En anders sterkte.
    Je staat al tijden in mijn feedreader, dus ik zie je wel weer verschijnen.

    Like

  5. Het is wel eens goed te beseffen hoe goed we het hebben op verschillende fronten.
    Doe het rustig aan en succes en sterkte met alles wat je moet doen en tijdens de rust in weblogland

    Like

  6. Veel succes/sterkte/plezier in de tijd dat je even je blog op een lager pitje gaat zetten.

    Like

  7. Net een leuk artikel over je blog in het DvhN en nu rustig aan………

    Like

  8. Je staat al tijden in mijn blogroll, dus ik zie het vanzelf als er weer iets te lezen valt (of iets fotografisch te bewonderen).

    Like

Geef een reactie

