Over koetjes en kalfjes

Start- en finishplaats

7 reacties

Vrijwel ieder jaar was het dorp doorkomstplaats tijdens de jaarlijkse Drentse Fiets4Daagse, dit jaar is het dorp voor het eerst start- en finishplaats. Er is een actieve ondernemersvereniging en samen met veel vrijwilligers is de organisatie van dit evenement hen wel toevertrouwd: Dalenaren houden niet van half werk. Als ze iets organiseren, is het altijd een succes.

Fiets4Daagse 2010
Het shantykoor staat op het kerkplein te zingen.

Shantykoor 
Ze hebben dit jaar redelijk goed fietsweer getroffen.

7 thoughts on “Start- en finishplaats

  1. Vroeger had ik nog nooit van Dalen gehoord, maar sinds de familie daar woont, hoor ik die naam steeds meer. Een mooie omgeving om daar te fietsen!

    Like

  2. Margaretha Kleine 18 aug
    op de Dalermarkt te vinden is, als ik niet op vakantie ben, dan ben ik er
    is dit een verkapte uitnodiging stiekem wel 😉

    Like

  3. Huh.?? Ik weet toch zeker dat ik meer getypt had
    dan wat hierboven vermeld staat want dat raakt nu kant nog wal
    Poging twee
    Ik haal de volgende zin nog een keer aan
    want deze dekt de gehele Dalense lading
    Dalenaren houden niet van half werk.
    Als ze iets organiseren, is het altijd een succes.
    Ik las met groot genoeg dat Margeretha zie verder reactie hierboven 😉

    Like

  4. Ik mis de zwoegende fietsers op je foto’s … 😉

    Like

  5. @Ina: laat ik nu niet weten wie Margaretha Kleine is… . ‘k Zal even googelen. Ik kom eens in de vijf jaar op de zomermarkt en dan kan ik er weer vijf jaar tegen ;~).

    Like

  6. @Ina: ps: het is duidelijk, ik ben een import Drent… . Ik ken ‘allenig’ Danixc3xabl Lohues ;~)

    Like

  7. Uhh……..begrijp ik nu goed dat het alweer voorbij is. Ons dorp lag dit jaar kennelijk niet op de route, ik heb ze niet gezien.

    Like

Geef een reactie

