Over koetjes en kalfjes

Verstoppertje

7 reacties

Haas

Poes

7 thoughts on “Verstoppertje

  1. De eerste kan ik niet thuisbrengen. Het zou kunnen dat ik lange oren zie en dan denk ik aan een haas. Maar dat zal wel helemaal mis zijn.

    Like

  2. @Hanny: ik geef toe, de foto is niet haarscherp: het is inderdaad een haas, verstopt in het gras.

    Like

  3. Ach, een jonge tijger in Drenthe.

    Like

  4. Nu maar hopen dat er geen jonge weidevogeltjes in dat stuk land zitten.

    Like

  5. Mooi deze poes in het lange gras, war kijkt die nou naar , naar een broedende eend?

    Like

  6. @Antsje: de poes was net wakker, had lekker liggen slapen in het hoge gras, en zag mijn camera.

    Like

Geef een reactie

