Over koetjes en kalfjes

Unknown Horizons en Portrettisten Nu

8 reacties

In kasteel Het Nijenhuis (Heino) zijn t/m 24 mei a.s. twee exposities.

02052010

We kwamen voor de expositie Unknown Horizons van Jeroen Krabbxc3xa9:

02052010_1

02052010_2

02052010_3

02052010_4

02052010_5

Omdat we er toch waren, bekeken we ook de expositie Portrettisten Nu. Zelf heb ik niet zoveel met portretten, maar het portret van Wim Pijbes (directeur Rijksmuseum in Amsterdam) van Annemarie Busschers sprak me erg aan.

02052010_6

Ik vond dit portret het mooiste werk van beide exposities. Het viel op dat vooral grijsharigen de exposities bezochten.

Ik hou van het Sallandse landschap met de vele kastelen en landgoederen.

02052010_7

02052010_8_2

02052010_9

8 thoughts on “Unknown Horizons en Portrettisten Nu

  1. Ik ga dan toch echt voor de buitenplaatjes…
    Schilderwerken spreken me over het algemeen vrij weinig aan.

    Like

  2. Huiveringwekkend GOED dat werk van Annemarie Busschers. Een naam om te onthouden!

    Like

  3. Ik hou van kunstwerken maar deze kunnen mij niet zo boeien. Het gebouw is een ware pracht

    Like

  4. Indrukwekkende portretten, zeker gezien het formaat.

    Like

  5. De portretten zijn geweldig, de landschappen…..tja, kastelen en landgoederen zijn altijd wel mooi hxc3xa8

    Like

  6. Erg mooi!
    Mijn zus Ria,die ook schildert ging met haar lerares (portretten)ook naar dit adres.Ze waren erg onder de indruk.
    Gr Joke

    Like

  7. Drenthe is mooi, maar ik vind Salland ook erg mooi.
    Vind de schilderijen van Jeroen nog niet zo van: “Yes, die wil ik in huis”
    Het portret vind ik erg goed. Ik houd wel van portretten.
    Grijsharigen, dus je voelde je daar niet eenzaam. 😉

    Like

Geef een reactie

