Over koetjes en kalfjes

Verkeersmaatregelen

10 reacties

In de wijde omgeving zijn alle richtingaanwijzers aangepast, overal nieuwe wegmarkeringen aangebracht, vele soorten en maten verkeersborden geplaatst. Er geldt een inhaalverbod, een parkeerverbod in de bermen en aan het eind van onze weg kom je sinds kort in een 60-kilometerzone terecht.

60kilometerzone

Einde_60kilometerzone

Vanwaar al deze verkeersmaatregelen? Voor onze nieuwe buurtgenoten, die hier vanaf volgende week komen wonen en hun komst zal de nodige verkeersdrukte veroorzaken… .

10 thoughts on “Verkeersmaatregelen

  1. Ja dacht er meteen aan. Leuk is anders 😦 Hoop dat het voor jou niet al te dicht bij is.

    @ Ja hoor boek is binnen…heerlijk ouderwets muf maar Ohh zo leuk om naast het origineel te hebben :))

    Like

  2. Hoop dat je niet te veel last krijgt

    Like

  3. Toen ik de kop van je logje las, dacht ik meteen aan je nieuwe buren …
    Ik weet niet of je nu zo blij moet zijn met dergelijke buren, maar je zult het ermee moeten doen.

    Like

  4. Hopen dat de overlast meevalt.

    Like

  5. komt nou al het bezoek voor je huis langs? Jakkie

    Like

  6. @Sandra: nee gelukkig niet, we wonen niet aan de toevoerweg en vanuit ons huis hebben we gelukkig ook niet het zicht erop: ik zou me er elke dag aan ergeren.

    Like

  7. Mijn eerste gedachte was, ‘Wat leuk, jammer dat we daar met de kids niet even heen kunnen.’ Maar om er nou bijna naast te moeten wonen…Daar zou ik ook niet blij van worden.

    Like

  8. En wanneer geef je Kabouter Plop terug.?? 😉

    Like

  9. Daar ben je mooi klaar mee, met zulke buren…

    Like

  10. Gefeliciteerd met de nieuwste ontwikkelingen. Wel uitkijken straks met al die kabouters op racefietsjes.

    Like

Geef een reactie

