Over koetjes en kalfjes

Fazant en haas

4 reacties

Ochtendmist

Vanmorgen had het licht gevroren en terwijl ik het landschap met vogels stond te fotograferen – meeuwen?, kraaien?, ik kon het niet goed zien – schoot vlak voor mijn neus een haas voorbij.

Haas_1_2

De foto is compleet mislukt: ik was er niet op bedacht en kon niet zo snel de camera scherpstellen. Een compactcamera werkt ook enigszins vertraagd.

Haas_2

Even verderop bleef de haas zitten. Op dat moment kwam ook een fazanthaan voorbijgesneld.

Fazant

Ik kon ze net niet in een beeld te pakken krijgen, ze renden allebei in tegengestelde richting.

4 thoughts on “Fazant en haas

  1. Ook al is de foto van de rennende haas niet scherp, ik vind hem geweldig. Die beweging!

    Like

  2. leuke mislukte foto! 😉 Zoals op de bovenste foto zag het er hier gisterochtend ook uit ja met die kleuren en die grondmist, wat een rijkdom! Ik loop sxc3xb3chtends in mijn kamerjas naar de stal om melk voor het ontbijt te halen en dan zie ik ook dit soort landschappen, je dag begint meteen goed!

    Like

  3. Hoewel je het waarschijnlijk anders bedoeld had, vind ik het toch wel een leuke actiefoto van die haas.

    Like

  4. Het is dat wij al weten dat deze er als een haas vandoor ging….je foto benadrukt dit nog een keer.
    Het landschap met de fazant erin heb je mooi vastgelegd.

    Like

Geef een reactie

