Over koetjes en kalfjes

Koeienschilderijen (1)

8 reacties

Vorige week verscheen de volgende reactie op mijn weblog:
“Ik wil u graag bedanken voor deze mooie foto’s van uw pasgeboren kalfje. Ik geniet van dat lieve snuitje. Ze doet me denken aan de koe op de foto onder de kop: ode aan de koe. Ik was op slag verliefd op die lieve uitdrukking en de prachtige stand van de koe. Daar het mijn tweede schilderij is, en meteen zo groot vond ik het best wel eng om eraan te beginnen. Die foto heb ik uitgeprint en op een doek van 80×100 cm gezet, en daarna ingeschilderd, ik ben er zelf helemaal weg van. Maar zijn al die foto’s nu verdwenen van uw weblog????? Ik kan ze niet meer vinden tot mijn grote spijt… .”
Ik antwoordde dat oude blogs terug te vinden zijn in de rechter kolom onder ‘Archieven’ en dat ik heel nieuwsgierig was naar haar schilderijen van onze koeien. Ik kreeg foto’s toegestuurd en ik vroeg haar of ik ze op m’n weblog mag laten zien, en… dat mag. (Wordt vervolgd).

8 thoughts on “Koeienschilderijen (1)

  1. Ik kan niet tegen cliffhangers.

    Like

  2. Wij wachten vol ongeduld af wat er gaat komen …

    Like

  3. Ik ben benieuwd naar haar schilderkunst!

    Like

  4. Ik ben ook benieuwd…maar van te voren zou ik toestemming gevraagd hebben om de foto’s voor dit doel te mogen gebruiken.
    Gr Joke

    Like

  5. Ja hallo? Ik check niet elke dag.. :-S
    Nouja dan moet ik maar een keer straks in het archief gaan neuzen, hihi

    Like

  6. Ben benieuwd , netjes dat ze toestemming vraagd.

    Like

  7. Alle ogen zijn gericht op … O^O

    maar eerst vragen is wel zo netjes

    Like

Geef een reactie

