Over koetjes en kalfjes

Sneeuwmoe

11 reacties

Sneeuwmoe

Ook sneeuwmoe?

11 thoughts on “Sneeuwmoe

  1. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    Gr Joke

    Like

  2. Nee hoor, ik ben nog niet sneeuwmoe! ’t Is winter toch? Ik heb liever een laagje sneeuw dan die drab die er nu ontstaan is…
    Maar, het voorjaar lijkt me ook wel weer wat.

    Like

  3. Sneeuwmoe, dat zeker. Steeds maar weer over die glibberige wegen rijden ! Maar nog niet wintermoe. Een mooie droge winter, dat zou wel mooi zijn. Want als het niet vriest dan wordt het hier vaak een natte boel.

    Like

  4. hier is alles gelukkig nagenoeg weer weg, dat was wel nodig want onze mestput zat tot de rand toe vol…Kwa glibbereigheid ben ik het ook wel een beetje zat, maar voor mooie plaatjes is sneeuw natuurlijk geweldig!
    Volgend jaar kerst krijgt iedereen heel wat ‘witte kerst’kaarten denk ik 😉

    Like

  5. We zijn niet echt sneeuwmoe. We zijn wel de kou moe. Met de sneeuw zelf is goed om te gaan en het geeft prachtige taferelen. De kou is veel vervelender en geeft veel extra werk.

    Like

  6. In fotografisch opzicht ben ik de sneeuw nog lang niet moe. Ik heb liever wat sneeuw dan het grijze en miezerige weer van de laatste dagen. Maar het liefst zou ik nog een mooie droge vorstperiode hebben als uitsmijter van de winter. We wachten het maar af.

    Like

  7. Ja, echt. Ik vind het ook fysiek onaangenaam om steeds maar wit te zien, dat willen mijn ogen gewoon niet. Maar er piept steeds meer groen door het wit, nog even!
    IJs mag nog best, en dan graag blauwe lucht en een zonnetje erbij 🙂

    Like

  8. Huh.?? wat is het bij jouw nog wit
    en nee ik ben niet sneeuwmoe
    hoe meer hoe beter maar eerst een forse vorstperiode

    Like

  9. Nog even een korte reactie.
    We hebben niet te klagen;hoeven de weg niet op voor het werk,kunnen zelf onze dag indelen,we zijn zo’n lange periode met dit winterse weerbeeld niet gewend.
    Te beklagen zijn vooral de post- en krantenbezorgers.
    Prettig weekend,Joke

    Like

  10. NEEEEE!!!
    Duidelijk genoeg? 🙂

    Like

  11. Nee nog lang niet hoor. De sneeuw levert zoveel lekker licht op :D)

    Like

Geef een reactie

