Over koetjes en kalfjes

Koren op mijn molen

6 reacties

Afgelopen weken heb ik door diverse reacties enorme binnenpret gehad:

"Was de auto met een deuk in de bumper van die-en-die." Ik (met een neutraal gezicht): "Neuh, de auto was niet van die-en-die" en ik vertelde er niet bij van wie die auto wxc3xa8l was.

"Je teloefeningen leren me in ieder geval 1 ding: bij het vak "boer(in)" komt heel wat meer kijken dan de meeste mensen zullen denken (maar daar heb je ons hier al vaker van overtuigd)."

"Heeeeel veel, ik ben de tel kwijt. Heb weer heel veel geleerd met je verhaal over het herkauwen."

"Jij belicht jouw bedrijf. Geeft interessante artikelen voor insiders (en outsiders). Vertelt over de ins en outs (om het maar even populair te zeggen) van de melkveehouderij."

"Maar door jouw weblog denk ik dan weer na over veehouderij. Ik ben het niet altijd met je eens, maar je maakt het wel inzichtelijk. Zo zelfs, dat ik ga twijfelen aan mijn standpunt en dat dan toch ga bijstellen. Soms dan niet in de richting die jij zou willen, maar ik denk er wel over na. Hiermee heb je toch al bij zeker xc3xa9xc3xa9n persoon je doel van je weblog bereikt :-)."

Korenmolen_jantina_helling

Het was allemaal koren op mijn molen :~). (Wordt vervolgd)

6 thoughts on “Koren op mijn molen

  1. ja…en…dus….? Die cliffhangers van jou ook 😉

    Like

  2. @Sandra: ik hou het spannend! ;~))

    Like

  3. Ik ben reuze benieuwd wat er gaat volgen. Is niet goed voor mijn hart. 😉

    Like

  4. Aha, niets menselijks is jou vreemd, ook jij geniet van dergelijke reacties. Uiteraard “Koren op je molen”. 🙂
    Mooie kiek van de molen en het koren. Is het de molen in Aalden?

    Like

  5. @Jetske: het is inderdaad de ‘Jantina Helling’ in Aalden.

    Like

  6. Je foto is erg mooi en ik kan mij voorstellen dat je blij bent met alle reacties. En of ze het nu eens met je zijn of niet het is altijd goed dat iemand zijn eigen mening geeft

    Like

Geef een reactie

