Over koetjes en kalfjes

Afsluiter

10 reacties

mooiste cover 2009In de VPRO-gids nr 1 2010 staat nogmaals de mooiste cover van 2009 met de pootjes van ons kalf met sterallures.kalf met steralluresIk had niet kunnen bedenken dat mijn weblogverhaal zo zou kunnen eindigen. In dezelfde gids staat een klein artikel over het hoe en wat, geïllustreerd met twee foto’s van mij. Voor wie nieuwsgierig is naar mijn echte naam: helaas. Ook in dit artikel word ik Hendrika genoemd ;-). Ik vind het voor mezelf een mooie afsluiter van 2009.covermodelIk wens iedereen een goed en vooral gezond 2010.

10 thoughts on “Afsluiter

  1. ach wat leuk!Ik heb de gids nog niet gelezen (kijk bijna geen tv..)maar ik ga het wel even opzoeken natuurlijk, want stiekem ken ik je nou een hxc3xa9xc3xa9l klein beetje 😉

    Like

  2. Twee foto’s van mij (waar jij opstaat) of twee foto’s van mij (door jou gemaakt)?

    Je heet toch ook gewoon Hendrika? 😉

    Voor jou en je boer ook een goed en gezond 2010 gewenst!

    Like

  3. @Jetske: natuurlijk de 2e ‘van mij’ (door mij gemaakt) :~).

    Like

  4. Dus na het kalf levert Hendrika zelf ook een bijdrage aan de VPRO-gids, als fotografe. Wat je al niet beleeft als boerin. Hebben jullie er nog een taart of een boeketje aan overgehouden?

    Like

  5. @aargh: ik hoop er een foto van de cover aan over te houden, omdat de cover voor ons natuurlijk extra bijzonder is.

    Like

  6. Gefeliciteerd. Ik lees al een tijdje met plezier je weblog.

    Like

  7. Hartstikke leuk, Hendrika!
    2009 blijft voor jullie op deze manier een gouden randje houden.
    En hoe gaat het intussen met het kalf met sterallures? Loopt ze niet teveel naast haar hoefjes …?
    Ik wens jullie een feestelijke edoch rustige jaarwisseling.

    Like

  8. Zeker een mooie afsluiter,Hendrika.
    Ik wens je vanuit Duitsland ook een prettige jaarwisseling en een goed 2010.
    Gr Joke

    Like

  9. Een goed en gezond 2010 toegewenst aan jou en je boer.
    Op alle gebieden, ook zakelijk. Hopelijk met een betere melkprijs dan in 2009.

    Like

  10. Ha ha ik ga em nu gauw openslaan want was er nog niet aan toegekomen. Rustig vuurwerk voor de koeien wens ik je toe en een fijne avond 🙂

    Like

Geef een reactie

