Over koetjes en kalfjes

Koe zoekt boer

7 reacties

Het hersenkraken is weer achter de rug. Voor wie mocht denken dat ik goed kan zoeken op internet heeft het mis; ik wist het al van mezelf uit voorgaande edities. Van de 28 vragen had ik er maar negen goed. Van die negen goede antwoorden had ik twee zelf gevonden en de andere zeven goed gegokt ;~).

Acht boeren uit Boer zoekt vrouw hebben een partner gevonden. De boeren hebben daar alle tijd ingestoken: de koeien hebben de laatste weken niet de aandacht gekregen die ze verdienen. Het is tijd voor "Koe zoekt boer" .

Koe_zoekt_boer

Koe zoekt boer is een gezelschapsspel, gemaakt door het spellenbedrijf The Game Master. The Game Master brengt regelmatig nieuwe spellen op de markt. Hun nieuwste spel is Opera. Ze bedenken en ontwerpen alle spellen zelf. Geen online ‘gegame’, maar gezellig met z’n allen om de tafel.

En kijk: wie hebben we daar??!! Hendrika op een spelkaart van "Koe zoekt boer".

Hendrika_in_koe_zoekt_boer

7 thoughts on “Koe zoekt boer

  1. Hahaha, wat tof zeg!! 🙂
    Ik speel in Oostenrijk ook vaak met vrienden bordspellen, heerlijk.

    Like

  2. Een humoristische Hendrika! Jammer dat de koe niet roodbont is.

    Like

  3. O wat leuk, had er nog niet van gehoord, maar hoef dit jaar ook niet op kadootjes jacht…
    Wel echt iets voor hier in huis, de kids doen graag echte spellen, zoals Koehandel, ook zo’n leuk boerderijdierenkaartspel.

    Like

  4. Wat grappig nog nooit van gehoord.
    Nu ben ik geen spellen mens maar ik zal het onthouden

    Like

  5. Ik zal het doorgeven aan mijn fotomaatje …
    Daar zitten ze sinds enkele dagen ’s avonds weer noodgedwongen gevieren rond de tafel om spelletjes te spelen, omdat na de computer in het weekend het modem de geest heeft gegeven …

    Like

  6. Ik heb hem inmiddels ook in huis
    alleen nog niet gespeeld maar dat zal snel gebeuren.

    Like

  7. Hxc3xa9 wat jammer dat we dit spel vorige week zondag niet in huis hadden.. 🙂

    Like

Geef een reactie

