Over koetjes en kalfjes

De Boomgaard

10 reacties

Op het zelfbedieningsterras De Boomgaard in Oostersebos is het goed toeven.

De_boomgaard

De omgeving is mooi: een idyllisch stukje Drenthe.

Idyllisch

Detail2 

Detail

Detail3

Afrasteringsdraad verstoorde het beeld. Er liepen Schoonebeekers, een oud schapenras.

Schoonebeekers

Schoonebeekers2

Er stonden bonenstaken en een vogelverschrikker.

Bonenstaken_met_vogelverschrikker

Vogelverschrikker

Alleen het geluid van autoverkeer op de achtergrond verstoorde de stilte die bij deze omgeving past.

10 thoughts on “De Boomgaard

  1. Het lijkt me erg mooi om daar een keer een kijkje te nemen.
    Gelukkig horen wij het verkeer niet. Wat voor drukke weg ligt daar vlakbij?

    Like

  2. @Jetske: de N377, een tweebaansweg, niet eens heel druk, maar wel storend in geluid. Vond ik dan, maar ik ben ook niks gewend ;~))!

    Like

  3. Wat een prachtig stukje is het daar. Geloof graag dat auto geluid dan storend is!
    doet me beetje denken aan het plekje waar me zus woont. 🙂

    Like

  4. Wat een heerlijke plek maar o zo jammer van het verkeersgeluid dus.

    @Dankjewel voor de toelichting hoor! Ik ga er nog zo’n mooie jongen bijzetten die ook nog in het fotobestand moet zitten

    Like

  5. Een prachtig plekje in Drenthe!
    Het vlechtwerk onderaan het rieten dak vind ik altijd zo mooi staan.
    De Schoonebekers zijn prachtig met hun zwarte koppen.
    Heel leuk om daar rond te kunnen kijken dankzij jou.

    Like

  6. Lijkt maar daar heerlijk vertoeven. Jammer van de auto’s die kunnen dan inderdaad storend zijn.
    Je hebt erg mooie foto’s gemaakt.
    Prettig weekend

    Like

  7. Houtje-touwtje sluitingen kende ik alleen van jassen, maar je kunt er dus ook schuren mee dicht houden 😉

    Like

  8. Dat lijkt me een prachtig plekje om eens een bakkie te doen. Vooral die schuur is erg fotogeniek.

    Like

  9. Prachtige romatiche plaatjes Hendrika!
    Ps, nog bedankt voor je speurwerk van gisteren!

    Like

  10. Mooie schuur, daar was ik vast ook even bij stil blijven staan…

    Like

Geef een reactie

