Over koetjes en kalfjes

Horizonvervuiling

9 reacties

Ergerlijk_zon_rookpluim

9 thoughts on “Horizonvervuiling

  1. Dat is wel een erg vroege paasvuurbult….

    Wat is het eigenlijk?

    Like

  2. Stoom valt wel op tegen zo’n koude winterlucht. Het is horizonvervuiling, maar soms kun je er de prachtigste kleuren in zien.

    Like

  3. Opmerkelijk: als een geiser op Ijsland of in Yellowstone National Park zo’n plaatje opleverd zal niemand over horizonvervuiling beginnen 😉

    Like

  4. Ik vind het in ieder geval geen vervuiling voor het oog, het ziet er prachtig uit.
    Ik sluit me graag aan bij Frans54.

    Like

  5. Ach, dit verwaait wel …
    Er zijn veel ergere en blijvende vormen van horizonvervuiling.

    Like

  6. Het is de rookpluim van een bioverbrander. Het klinkt groen en schoon, maar spoorbielzen bijvoorbeeld schijnen ook biobrandstof te zijn :~(. Deze vuilverbrander staat op een grensoverschrijdend industriegebied. Aan de andere kant van de landsgrens staat het deel van de verbrander waar deze rookpluim van afkomstig is, het Nederlandse deel van de verbrander is nog steeds niet gerealiseerd, dankzij protesten. De toenmalige burgemeester is met de stille trom vertrokken en nu is een bestemmingsplanwijziging aangevraagd, om zware industrie (de vuilverbrander en een asfaltcentrale?) ruimte te geven, want het industriepark loopt voor geen meter. Volgens mij zit er een luchtje aan de hele zaak.

    Like

  7. haha de mensen op ijsland weten allang dat dat horizonvervuiling is maar het levert mooie plaatjes op maar is jammer dat het alleen maar vervuiling is we maken de wereld toch al kappot en weeetje wat het grappisgste is nja grappig terwijl wij bezig zijn met de wereld te verwoesten
    vinden wij het ook nog eens mooi en dat is het probleem vooral wj mensen willen of denken niet verder dan wat onze ogen zien wij denken alleen als wij zien maar eigenlijk is dat oook nog niet zo want wij zien dingen maar doen er niks aan maar vinden het mooi zo’n lucht en dat is dan maar een voorbeeld en net als die reactie van er zijn veel ergere dingen en blijven de vormen van horiozn vervuiling dat is waar maar als wij al vroeg genoeg geluisterd hadden naar de luvht dan was het nooit zo ver gekomen het lijkt wel alsof men het gewwoon niet wil weten en net zoals die reactie in china hun zeggen daar dat zonder mens is er geen wereld maar ze denken niet andersom maar wat veel belangrijker is je kan beter zeggen vonder wereld leven er geen mensen nja helemaal niets dus als wij willen dat er mensen op deze wereld blijven leven moeten we maar is aan de aarde gaan denkenwant de aarde heeft lang genoeg aan ons gedacht en ik vint dat de aarde nog veel en heel lang van ons kon hebben en nu willen ze dat we met het team voor een oplossing zoeken maar ik vraag me dan af he ze willen wel dat wij een oplossing zoeken maar alleen voor hun zelf zodat hun zich zich niet meer druk te hoeven maken over of de mensen of ze hem niet gaan haten enzodat ze lekker koning kunnen blijven of inde 1e kamer kunnen blijven maar om de aarde geven ze niets alleen maar om hun zelf maarja dat doen we allemaal uiteindelijk maar ik vraag me wel af wrrm zou ik helpen tuurlijk als we een oplossing vinden zou dat goed zijn ook voor de aarde maar het probleem is wat als we een oplossing gevonden hebben wat komt er dan daarna weer want hoe dan ook we zullen altijd alleen maar aan onszelf blijven denken dusj soms ik denk ik echt wrrm zou ik gewooon de aarde zijn gang niet laten gaan en dan zien .of we nog op de ze aarde mogen blijven leven want ik weet nou wel dat wij toch nooit verandere we zeggen het allemaal wel maar doen dat ook maar heel even dusja het is lastig

    Like

  8. ja dat is waar

    Like

Geef een reactie

