Over koetjes en kalfjes

Hot

10 reacties

Ook boerin zijn is ‘hot’. Vanmiddag ontving ik via het mailformulier het volgende bericht:

"Beste Hendrika,

Via Google kwam ik op jouw weblog terecht. Ik ben journaliste van weekblad Vriendin en momenteel bezig met onze portrettenserie, waarin we vier verschillende boerinnen willen portretteren. Het gaat om een portretfoto in een studio gemaakt door een professionele fotograaf van ons blad (visagie wordt door ons verzorgd!). Zou je hier eventueel aan willen meewerken? Zoja, wil je mij dan een mailtje sturen met wat info over jezelf (naam, leeftijd, woonplaats, hoelang je al boerin bent, etc) en een foto van jezelf?

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,"

Deze boerin blijft liever anoniem. Ik blijf me lekker verschuilen achter haar:

Hendrika_2

10 thoughts on “Hot

  1. Maar dat ben jij toch ten voeten uit …!? 😉

    Like

  2. @Jan K.: dat dacht ik ook en jij kunt het weten ;~).

    Like

  3. Groot gelijk, voor je het weet ben je een Bee-Enner 🙂

    Like

  4. Blijf maar “gewoon” lekker jezelf. Deze boerin ziet er prima uit!

    Like

  5. En waarvoor is die visagie dan weer nodig vraag ik me af. Aan de prachtige boerin hierboven is vast ook geen visagiste te pas gekomen.

    Like

  6. Een studiofoto na visagie wat een onzin. Als ze boerinnen willen portretteren moeten ze dat op hun bedrijf doen.
    Gelijk heb je, blijf jij maar die stoere vrouw met die koe.

    Like

  7. Heb je die foto ook opgestuurd? :)))

    Like

  8. Ik kan het mij voorstellen dat je liever anoniem blijft. Maar het is denk ik best een goed initatief om ook eens de boerin n het zonnetje te zetten. Wprdt denk ik wel eens onder gewardeerd

    Like

  9. @Frans54: dat was wel een goed idee geweest :~)).

    Like

  10. deze boerin doet daar ook liever niet aan mee of het moet wel een heel bijzonder goed doel dienen…… Het lijkt mij wel gein als bovenstaande foto in de Vriendin komt te staan, dan wil ik m misschien voor xc3xa9xc3xa9n keertje wel kopen hihihihi

    Like

Geef een reactie

