Over koetjes en kalfjes

Een ballon, een ballon, een ballonnetje…

8 reacties

Een_ballon_danst_in_de_wind_2

Wel heel toevallig, maar vanmorgen zag ik een ballon in het land van de buurman neerkomen. Dit zijn ballonnen waaraan ik me niet stoor ;~).

Aan_een_draadje_in_de_wind

Gemiddeld vinden we 2-3 ballonnen per jaar op ons land. Als er een leesbaar kaartje aanzit, sturen we die terug. Ze komen uit alle windstreken.

Lz

Meestal zijn het ballonnen van een open dag van de een of andere organisatie (brandweer) of van een opening van een bedrijf en zelfs een keer van een bruidspaar. Die hebben we maar een gelukwens gestuurd.

De_hond_is_het_haasje

8 thoughts on “Een ballon, een ballon, een ballonnetje…

  1. Hier kreeg je buurman zeker geen fles bessen genever voor?

    Like

  2. Volgens mij ga jij ook nooit zonder camera naar buiten … 😉
    Niets zo spannend als een ballonwedstrijd!
    Je laatste foto doet me denken aan het beroemde His Master’s Voice.

    Like

  3. Hihi leuke foto!
    Ik kreeg laatst nog een kaartje terug als bedankje van een meisje, heel lief! Als je zo’n groot erf (!) hebt heb je natuurlijk veel meer kans op een balonnetje, of twee!

    Like

  4. Wat een mooie serie, jullie trots wil best even poseren.
    Vorig jaar vond ik tijdens het fotograferen van een zonsondergang een ballon midden in “de kragge”. Na het opsturen van het kaartje, kreeg ik weer een hele leuke kaart terug, net als Sandra. 🙂

    Like

  5. Deze ballonnen kun je idd. beter op het land tegen komen, en het is altijd leuk om weer een ” terug ” berichtje te krijgen.

    Like

  6. @Frans54: mocht ‘ie willen :~)!
    @Jan K.: ik heb ALTIJD een camera bij me: stel je voor dat ik eens wat mis ;~)!

    We hebben al heel wat (tientallen) ballonkaartjes teruggestuurd, maar van niemand ooit weer wat gehoord ;~(.

    Like

  7. Ik heb al een hele hoop ballonnen richting hemel gestuurd (in de lucht dus) maar nooit meer van eentje gehoord. Wel leuk dat jij toch 2-3 ballonnen per jaar vindt. Ik ben er zelf nog nooit eentje tegengekomen.

    Like

  8. Da’s een leuke gelukwens van jullie hondje met ballon 🙂

    Like

Geef een reactie

